نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار خیلی زیادزیادمتوسطکمخیلی کم نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارئه خدمت خیلی زیادزیادمتوسطکمخیلی کم انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی خیلی زیادزیادمتوسطکمخیلی کم نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه خیلی زیادزیادمتوسطکمخیلی زیاد امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت خیلی زیادزیادمتوسطکمخیلی کم دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد خیلی زیادزیادمتوسطکمخیلی کم تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت خیلی زیادزیادمتوسطکمخیلی کم تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت" خیلی زیادزیادکممتوسطخیلی کم میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت خیلی زیادزیادمتوسطکمخیلی کم نظم،ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت خیلی زیادزیادمتوسطکمخیلی کم دریافت یک باره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه خیلی زیادزیادمتوسطکمخیلی کم ارائه اطلاعات تکراری(کپی شناسنامه،کارت ملی،ارائه چند باره اطلاعات)به واحدهای مختلف خیلی زیادزیادمتوسطکمخیلی کم احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت خیلی زیادزیادمتوسطکمخیلی کم احساس رضایت از کل خدمت دریافت شده خیلی زیادزیادمتوسطکمخیلی کم